Såå självkritisk

Idag har jag verkligen ifrågasatt mig som ryttare, vad fasen, ska det vara så svårt att fatta? Jag blir gott irriterad på mig själv, varför får jag inte till det? Gaaah, jag är så jävla självkritisk, jag vill att det alltid ska funka, hur funtad är man inte då? Jag tycker inte jag fick fram henne idag som jag ville på volten och förmodligen eller självklart är det ju för att jag gör fel, men vaaad:P? Hah usch jag blir less på mig själv, ge dig Linda och försök igen. Jag känner att jag har hamnat i en liten spärr, bara jag gör rätt så går ju Fifa jääättefint, med lite slit såklart, men det är faktiskt jag just nu som står stilla och inte min häst, det är som att hon väntar på att jag ska fatta någongång, fasen när kommer jag dit?
 
Jag är nog fortfarande lite brydd på när hon verkligen ger med sig och går fram på riktigt på riktigt och inte halvdant eller halva vägen, traven är helt klart svårast att ta fram henne, hon travar ju på fint men nu har vi ju satt ribban lite högre, höjt kraven och det börjar bli riktigt svårt alltså. Vänster varv gick helt klart bäst i både trav och tölt, speciellt i tölten då var hon framme jättefint, det är bara den där ytterbogen som måste puttas in. Vägen hem var blah, galoppen funkar inte som vanligt den är så flack och passtaktig, typ som att hon inte törs galoppera och hon sprang i tölten. Ja såna dagar ska man också ha men vad fasen jag må väl kunna få fram henne nu tycker man, ibland känner man sig så blåst :P Nej nu är jag i en period där jag har skyhöga krav på mig själv, det ska funka every day! Vem kan få det liksom? Skärp dig!
 
Den här bilden passar väl in på de flesta inlägg snart haha, dåre.
 





Kommentarer
Tanja

Ja alltså så där känner jag många gånger Linda!! Haha typ idag, undrar egentligen va fan jag höll på med haha!

2013-03-10 @ 19:49:09
URL: http://fillstastallet.blogg.se



Erika

du är ju duktig av de jag sett på bilder, film m.m. :)
tryck inte ner dig själv bara!

Men vet hur det är.
Ibland undrar man ju vad man pysslar med, men du är duktig! :)

2013-03-10 @ 21:39:06
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?