Lina träning

Träningen för Lina idag gick sååå bra. Ännu bättre än igår. Vi tränade på samma sak idag, fokuserade lite mer på min ridning. Jag måste ha händerna vid manken, jämnt tygeltag, ta fram händerna när Fifa kommer fram i tölten, sitta mer på varje volts sida. Jag har betydligt lättare att sitta mer i innersidan i högervarv än vad jag har i vänster, i vänster åker jag tillbaka åt höger så himla lätt, en utmaning det. 
 
Idag kom hon fram mera i traven, tjohoo hon travade på kalasfint. Känns så otroligt härligt att hon är så säker i traven nu jippiieee. Lyfter ryggen, rundar sig och travar på med fint sväv. Tölten var också jättefin, hon kom fram kalas och bar sig mycket finare nu än vad hon gjort.
 
Nu ska jag till stan med sambo - romantik och mys olalalaa ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?