Ang färgerna

Ni vet färginlägget jag gjorde, det jag menade som var konstigt var att hon blir brunare med åren, inte att hon skiftade i färger, det gör väl i o för sig de flesta hästarna, Bitter skiftar lite i brunt på sommaren även om han ser kolsvart ut på vintern. Svala får också en helt annan färg på sommaren än vad hon har på vintern. Visst det ser ju lite speciellare ut tycker jag med den silversvarta hästens skiftningar, iaf Fifas :) Såg en silversvart häst för några veckor sedan, skiiitfin men oj så mörk och grå, inte en skymt av brunt.
 
Så varför tror ni Fifa blir brunare genom åren? För såhär brun har hon aldrig varit. Haha även Fifas uttryck är annorlunda, jag känner knappt igen henne på de gamla bilderna faktiskt- här har ni en som analyserar, superroligt ju!
 
P.s mår bättre idag men fortfarande ont, så kan inte rida min ponnyskrutt,  blir toookig :`(
 

 
 
Nu
 
 
 





Kommentarer
Agnetha

Fler jämföra bilder, tack! :-D
Jag tror på slumpen eller global uppvärmning (=fler soltimmar) haha ^^ eller också är det din kamera som "luras"...?

2013-03-18 @ 12:22:50
URL: http://www.agnethagothe.se



Erika Pettersson

Hum, ingen aning varför hon blir brunare. :S
Kanske har de med solen o göra eller något.

2013-03-18 @ 17:20:42
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Anonym

Så gör min med, fast hon är musblack, eller var. Nu är hon gul. Blev gulare och gulare för varje år.

2013-03-19 @ 16:39:04




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?