Vänder..?

Men puppsen då :) Red ett pass på plan idag, var länge sedan, spöregna gjorde det också, kändes verkligen som att man hade en blöt blöja på sig, mmm man satt kletad mot sadeln kan jag lova, äh vad gör lite regn??
 
Jag kanske red högst tjugo min, kanske en kvart bara för hon var så duktig, traven var skitfin och galoppen tog hon så lätt, tölten kändes också kanon, hon kanske lägger sig innåt en aning ibland men till skillnad för hur det varit på ett par veckor var det ju superbra, härligt det kanske släpper nu? Hon kanske börjar bli sitt vanliga jag igen? Tölten börjar sakta men säkert också bli sig själv, hon paddlar på och rör sig genom kroppen, men sitter fast lite än, stretar lite i ena sidan.. aja ska till kiropraktorn på måndag så vi får se vad hon säger, jag är iaf supernöjd med min lilla häst idag!
 
 





Kommentarer
Julia

Vad annorlunda hennes färg såg ut där..!

2013-06-27 @ 23:19:25
URL: http://ohjuliet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?