Ta mig ner på jorden

Nu är matte tentan avklarad, kändes helt ok. Så nu kan jag äntligen släppa den. Kanske kan jag börja fokusera mer på ridningen, men tror jag dog av lite där i helgen, kände att jag tappade lite eld och inspiration, jag måste komma ner på jorden och kanske ta ett break? Jag måste sänka kraven på mig själv har jag insett, idag på matten gjorde jag hyfsat ifrån mig, får jag för mig, och jag är ju bara ute efter att jag ska ta mig igenom den här utbildningen med åtminstonde godkänt, jag behöver inga höga betyg, men ändå satt jag där vid bordet med några tal jag inte kunde och var irriterad på mig själv, varför när jag förmodligen lyckats få godkänt? Det känns som att jag siktar alldeles för högt ibland, jag måste ta mig ner på jorden igen. Jag känner sådan press och krav på ridningen, för det MÅSTE bli så bra och vi måste framåt, nej, jag MÅSTE ta mig ner på jorden igen och försöka finna tillbaka till mig själv igen. Det kanske är svårt att komma tillbaka, men jag måste för min hästs skull och främst.. för min egen.
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?