Varför? För att det är kul!

Det var en del som undrade varför jag hade Fifa hos Lina förra veckan (måste ju inflika att jag tog hem henne i lördags hehe) jag tog dit henne bara för skojs skull, få lite nostalgi från i somras, det var underbart att vara där igen och ska definitivt hälsa på fler gånger. Lina är en av mina närmsta vänner och ibland vill man hitta på tokigheter med dom. Vi har exakt samma stora intresse för hästarna så då blir det lite extra roligt, jag är en stor hästnörd men jag tror jag har hittat en lika nördig en som mig haha.
 
Hade varit hemskt roligt att ta med henne till Tanja någon gång, också en väldigt nära vän som man surrar med under veckorna (höm höm antingen hundra sms eller timtals samtal, vi är knäpp), häst häst häst.. kanske vi kommer en sväng någon gång Tanjis, du ska ju iaf hit med Kolga i sommar, a promise is a promise! ;) Sen kommer det hit fler godingar till våren, jag längtar som fasen.. min Jennifer! Så jag hoppas vi är ett gäng här i sommar igen. Fifa, Bitter, Svala, Chanell, Silver och kanske några andra gäster en sväng. Jag längtar!
 





Kommentarer
Anonym

Haha nu har du räknat upp alla dina vänner utom mig :) Äsch de gör inget..

2013-02-05 @ 17:58:53



Erika

Kul att bara plocka med hästen o åka iväg utan problem till någon även om de bara är några dagar. :)

2013-02-05 @ 21:22:21
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Nina Liljedahl

Ja vad kul att flytta henne några dagar bara för att ha roligt! Och med helgens träning så blev det ju som ett träningsläger för er :-)

2013-02-06 @ 13:01:59
URL: http://stallskogalund.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?