Seperationsångest?

Åh. Nu har Ullis åkt hem. Jag tycker det är skittråkigt. Det är lika jobbigt varje gång hon far, fattar inte det, jag känner mig alltid lite smådepp varenda gång hon far hem. Såååå långt ifrån varandra bor vi ju inte men det är ju inte direkt att man kan gå över gatan precis. Nej, jag är glad att jag träffat Ullis jag trivs med henne. Hoppas du kommer på besök snart igen tjejen, jag har haft kanontrevligt!!! Hua nu måste jag ut och rida så jag blir glad igen.
 
Pompa nästa gång ;)
 
 
Bild tagen från Ullis blogg unicorn.blogg.se





Kommentarer
Ullis

Men åh, underbara du! Nu blir ju jag ledsen ju, men vi ska snart ses igen!
Massa pompa! <3

2013-02-25 @ 11:56:14
URL: http://unicorn.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?