Dagens pass

Beeep beep. Ett pass på plan idag igen. Gick bra faktiskt, tror dock jag hade liiite väl mycket i huvudet, fasen Linda du måste fokusera mer på dig själv och ta eeen saaak iii taaaget, inte tusen!
 
Jag tyckte skrutt jobba på bra för att ha jobbat ganska styrketränande de sista dagarna. Dock saknar jag den där fiiina tölten hon haft, ja tölten utvecklas och vi har ju tagit ett annat steg fram med den gångarten, så hon är ju finare och mer stabil än förut, men när vi rider rätt fram i lite action kan jag ändå sakna det där vilande steget, hon springer på mest, paddla kan hon göra men jag vill att hon bär sig mer och gungar mer i steget, inte bara trottlartöltar fram, men men det kommer nog igen.Huuuuh det är SVÅRT att rida skulle jag vilja påstå.
 
Jag är såååå pepp att träna för Lina igen igen igen. Försöker dra ihop ett träningspass med henne till helgen för folk som ska vara med på Dilles vintetölt, jag ska dit med Fifis, såklart, alltså till Lina, men till Dilles vintetölt också. oj oj.. snurr snurr.
 





Kommentarer
rebecca

Söthästen!! :)

2013-02-06 @ 20:05:43
URL: http://rebmj.blogg.se



Erika

Härligt o träna :)

2013-02-06 @ 20:16:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?