Busfrö

Min lilla snutt var busig såhär på morgonen och for kors och tvärs över hagen med en hel del bakut och bocksprång. Upp på sten, ner på sten. Toka. Det är lite lustigt att hon bara leker så med mig, aldrig med någon annan häst. Klart man passar på när hon är på lekhumör. Vilken otur bara att Elmo var med den här gången för han får ju fnatt när hästarna springer, då menar jag inte ett roligt fnatt, hans vallningsinstinkt träder fram och eftersom den isländska fårhunden vallar med skall, så blir det tillslut jäkligt jobbigt. Så det blev lite lek sedan fick vi avsluta pga gaphalsen.
 





Kommentarer
matilda

fin blogg du har, kolla gärna in min håller även en tävling nu :)

2013-05-15 @ 08:53:40
URL: http://lideens.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?