Besök = Rensa

Får man besök så kan man ju alltid rensa lite saker. Idag kom bästase Jennifer och hälsade på, det blev både film, surr och god kladdkaka men även lite städning i sadelkammaren. Ja jag har en tendens att ge bort sånt jag inte behöver eller vill ha kvar, att sälja äver överskattat haha det orkar jag inte och vem vill köpa mina gamla saker? Så hon fick med sig en heeeel hög (alla jag hade) med schabrak och vojlockar samt även ett par ridvinterstövlar som knappt är använda, vad gör man inte för lite kladdkaka haha, men sen är Jennifer så generös och har gett så mycket annat så det var hon mer än värd. Så nu fick jag mer plats i sadelkammaren tack för det och tack för en trevlig dag!
 
Jennier och Pepsi Boy Silver
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika

Rensa skulle jag med behöva göra. :P
Men är för lat för de, haha.

Har blivit lat oxå orkar inte sälja saker längre.
Om det inte handlar om sadlar osv för då är de för mycket pengar för o ge bort.

2013-02-07 @ 19:22:57
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?