Vill ha!

Kyro riding gear har mycket smaskigt må jag säga. Och jag vill så gärna ha en engelsk nosgrimma med riktiga pärlor på (inte diamanter) nu finns en uuuursnyggt på Kyro som jag dregglar efter. Tyvärr är det achem (fast det kanske går att få bort) och sedan funderar jag på om det kanske inte är lite för brett för min smak, skulle vilja se det på en häst. Fast jag har en plan, jag funderar på om jag inte ska skapa mig en egen pärlenosgrimma. Har klurat lite på ideér kring det så får se om det blir av :)
 
 
Finns även som pannband (Vilket är onödigt för Fifas lugg)
 
 
Seeeeen dog jag lite till när jag såg detta bruna pärlepannbandet (pannband by M). Jiiisses perfeekta färger åt Kaera. DET kommer jag nog införskaffa när hon skall ridas in. Det kommer ju bli asssnyggt på henne. Det nedre var ju också förjävla fint, typ ett sådant armband önskar jag mig.
 
 
 





Kommentarer
Anonym

Fint! Hur bredd är nosgrimman? du minns mitt lila lack? De var de minst breda och de var från kyroridinggear men min inte hur stort de var..

Svar: Jo jag vet :) Och det är lte brett för min smak faktiskt så därför blir jag osäker. På bilderna ser de inte SÅ breda ut men man vet ju aldrig..
mittangsull.blogg.se

2013-12-03 @ 08:43:57



Anonym

Alla hennes norsgrimmor är lika stora.. dom är lika bred som de jag hade, jo de var för brett för en islänning

Svar: Jaha typiskt jag får göra ett eget då :P!!
mittangsull.blogg.se

2013-12-03 @ 13:33:42




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?