Julen

Julen har nått sitt slut. Riktigt trist =/ Jag hade det väldigt trevligt och det är ända gången hela min familj träffas, så en gång om år får jag träffa hela familjen, förjävligt egentligen men men. Det var kalasmysigt i alla fall, mycket surr och skratt, god mat och julgodis och bara mys.
 
Nå vad fick jag för klappar? Känner mig bortskämd för jag fick riktigt fina klappar. Av Jennifer fick jag en otroligt fin välkomskylt som var en släde med söta motiv, fick även skitfräna dekorations julhinkar i olika stolekar jag tänkte ha i stallet, det kommer absolut att uppdateras med bilder framöver ;) Fick även andra små söta julskålar. TACK Jennifer du är för underbar!
 
Av Lina fick jag en lektion tjoho det var verkligen superkul att få, som jag längtat! Fick även lite god cider samt en skitfitn tjocktröja där det står Rid året om och så är det ett islandshäst motiv i mitten (Meitill frá Kjarnholtum, Kearas pappa) och längst ner står det Kvarnbacka. Jätte jätte fin, blev superglad :)
 
Mamma och pappa fick jag massa möbler, byrå, två nattugsbord, stor spegel, stor matta, stor fin lykta, lite pynt och annat smått och gott, inte dåliga klappar med andra ord, perfekt till nya sovrummet. Av Janne och Carina presentkort och massa så saker till huset. Simon och Vickan gav mig generöst ett fint fint presentkort på hööks. Tjoo vad alla är goa och snälla. Trots detta så var det inte mina julklappar jag gick och funderade på. Jag funderade enbart på hur de andra skulle reagera på det jag gav, och det verkar som att alla blev toppen nöjda, så härligt att se :)!! Elmo han var så uppspelt, skulle vara med och öppna julklappar och ville stå i centrum. Han fick lite julisar han med från diverse, hihi och öppna kan han alldeles själv.
 
Nej hoppas ni haft en god jul. Här kommer lite bilder från ikväll :)
 
 
 
Jag och lila syster
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?