Vacker

Kaera har så långa fina ben, stor är hon, smäcker och snygg. Hon kommer bli väldigt vacker med åren. Långa överben har hon också vilket ska vara tummen upp, då får de ett större steg om de är längre än smalbenen, har jag fått lära mig ^^ Jag tycker lite synd om min älskade Fifa för de flesta runt omkring tycker Kaera är vackrast, och visst är hon det, vacker, men Fifa är ju vacker och fin på sitt sätt, hua jag tycker Fifis är jättefin även om nu Kaera kanske har en bättre exteriöt. Ska bli oerhört intressant att exteriörbedömma Kaera i framtiden, Meitill har ju inte topp betyg där men hans avkommor som jag kikat på verkar ha fått fin bedmömning  :)
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Alla hästar har sin charm på olika sätt. :)

Svar: Helt klart ;)
mittangsull.blogg.se

2013-08-16 @ 06:52:32
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Elli

De e verklign jätte roligt att läsa dessa "ny kära" inlägg, gillar alla dina inlägg men ;) De får en att vilja skaffa egen häst.. men allt har sin tid :)

Svar: Åh tack Elli du är som vanligt alltid go :) Kanske tar du och skaffar dig en liten pålle så småning om som en annan får läsa om;)
mittangsull.blogg.se

2013-08-16 @ 08:38:15
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com



Ida Klausner

Intressant det där med överbenen, ska jag kika på sen på mina :)

Svar: Ja det är intressant sånt där, Fifan har ju inte längre överben och hon har väl inget vidare stort naturligt steg heller, så kanske ligger någonting i det..:)
mittangsull.blogg.se

2013-08-16 @ 09:50:06
URL: http://idaklausner.blogg.se



Ida

Intressant det där med benen. Min har så och hon har stort steg :)

Bägge dina är jättefina! Fifa tycker jag har jättefin exteriör

Svar: Ja du ser :) Ligger någonting i det.Ja Fifan är ju fin hon med och det har jag ju som "papper" på ^^ Stambokförd i alla fall, men man inser nog inte att det finns hästar som har ÄNNU längre ben med smäckre kropp och välrest innan Kaera och Fifa står bredvid varandra. Men Fifan är vacker så hua :)
mittangsull.blogg.se

2013-08-17 @ 11:59:15




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?