Träning : Lyfta fötter

Måste verka Kaeras hovar snart men nr ett är att lära lyfta fötter. Har tränat en dag och det har gått jättebra. Går lättare med höger fot än vänster. Höger får jag hålla upp ett tag, men jag får vara noga med att bara hålla den ett par sekunder innan hon själv börjar tveka och ta ner den igen, ska jag lyfta vänster fram vill hon gärna backa eller sig ner, men hästar är hästar, olika sidor kan vara helt annorlunda. Bak är lite läskigare tycker hon men hon verkar ändå ha ett väldigt förtroende till mig och verkar ju även vara väldigt lättlärd, så det där kommer gå finnemang.
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

De tar nog inte lång tid förrns de går verka henne. :)
Lyfter man varje dag så blir de en vana för dom till slut och ingen stor sak av de.

2013-08-25 @ 14:45:15
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?