Tack!

Tack för alla omtänksamma kommentarer ang Svalan. Ang ATG, jag har ju ratat de för länge sedan, jag har min veterinär redan som är guld värd, dock är det en privatklinik och de har liksom inte plats för akut sjuka hästar, så himla synd, för sen är det bara skit ATG som gäller och de har ju aldrig haft ett gott rykte, bara massa tok. Jag förstår inte hur de kunde neka att ta emot Svala, är dom inte till för djur i nöd? Eller är det bara den goda lönen som lockar?? Får man verkligen neka på det sättet? Hur ska man då kunna rädda sitt djur om man inte ens får komma ner till klinik? Egentligen skulle man ta orken och kolla upp det och kanske gå vidare just för andras djurägares skull, såhär ska det inte gå till. Ja menar kan en klinik (Huddik) ta emot oss då betyder det ju att det finns hopp och det finns något att göra. Nästa gång något sådant här händer då åker man nog ner på en gång och står sedan utanför dörrjäveln där på morgonen. Då kan de fan inte neka. Usch är fortfarande så arg. Man funderar ju lite på om Svala kanske haft en chans i livet om hon tagits emot? Man kan inte sluta fundera. Nu är det en vecka sedan hon blev dålig och det gör så ont att tänka på henne. Lider med Erika, hennes vardag har blivit helt omställd.
 
Erika
 
"Hej fina människor!!
Jag vill börja tacka Linda som summera allt så fint. Du har verkligen talangen för att skriva och tack för att du fanns med mig vid alla veterinärbesök osv.. Till er andra tack för alla fina ord! Våran Svala är så EXTREMT saknad! Pga av detta har jag börjat blogga igen för att försöka komma över sorgen genom att skriva, det kan funka ibland.. Kvällarna och mornarna är dom värsta timmarna på dygnet nu.. Jag bloggar nu på min första blogg minsvala.blogg.se men har även en till blogg ekka.blogg.se som ni kan läsa om lite vad jag gjorde med svalis i våras! Tack och KRAM TILL ER ALLA!!"''
 
Kommer sakna alla våra underbara körturer, Svala var så hemskt frän att köra! Snällare häst får man leta efter..
 
 





Kommentarer
Erika

De är så hemskt. :/

2013-08-31 @ 10:36:58
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?