Små brudarna

Jaa som jag trodde skulle småttingarna hänga ihop. Även om Fifa är mer intressant för Solis, men Kaera är den som hon gosar och betar bredvid. Jag tror Kaera är mer intressrad av Solis än tvärtom. Hon bönar och ber rätt ofta att de ska klia och putsa varandra och ibland tycker nog lilla Solis att det blir för mycket haha. Hon som är yngst. Kaera är som sagt två år och Solis är ett år. Hon har bland annat Isar frá Keldudal som farfar :) Jättefin stam har hon. Guldbrudarna!
 
 
 
 
Myyyys!
 





Kommentarer
Anonym

Ååh Solisen!! :) Vilket tjusigt par som är :)

2013-08-22 @ 13:33:59



Elsa

Hmm, har jag förstått rätt, är Solis din häst?
Så söta de är tillsammans!

Svar: Nej nej det 'är en kompis till mig som köpt henne :) Men hon vill vara anonym
mittangsull.blogg.se

2013-08-22 @ 18:01:56
URL: http://elsan.webblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?