:'(

Alltså jag avlider om inte min lilla bebisprinsessa blir fullt bra. Jag pallar inte det då. Blir inte Kaera helt återställd då slutar jag med hästar, då skiter jag i alltihop. Jag mår faktiskt inte bra nu, jag mår riktigt pissdåligt med andra ord, jag vet inte hur jag ska kunna hänga med vardagen och leva, skolan börja dessutom alldeles snart och.. hur ska jag ha orken med en skitskola och plugga? Ja hade redan så hemskt mycket att sörja och oroa mig över, och så det här på allt. Jag är så hemskt trött på att mina djur gör illa sig eller blir sjuk. ALLA djur jag har här hemma har det alltid alltid varit något med. Jag orkar inte, jag pallar inte psykiskt snart känner jag. Jag har ägt denna häst i ca tre veckor och vad hinner hända? Det är ju sjukt. Jag blir så ledsen. Jag är så sjukt orolig, jag är så rädd för att gå upp till stallet och titta till henne. Rädd att hon ska ha feber, rädd att benet ska bli värre. Tänk om min finaste underbaraste flotta lillpuppa inte blir fullt återställd? Då är det tack och hej med hästar. Tänk.. om hon inte blir bra..
 
 





Kommentarer
Erika

Klart att hon kommer bli helt bra linda! :)
Hon är ung o har säkert bra läkkött så hon blir bra.

2013-09-01 @ 13:05:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?