Tråk.

Jääääk. Det går inte bra med min häst nu, i veckan sto hon i fyra dagar, men mest för att jag inte varit så kry men så har det gått dåligt ett tag. Igår funkade inte traven och i tölten sprang hon bara.. skritten blev helt plötsligt väldigt fin men neeeee uuusch har faktiskt tappat lite..ridsug? Fast det blir ju inte motiverande när det går så dåligt heller, ja jag blir helt omotiverad, i varje fall om det går emot ett tag, någon dag nu och då spelar ingen roll men nu verkar det som att vi kommit i en svacka, suck vi som hade kommit ett steg fram! Tråkigt. Däremot gör jag annat som är SÅHÄR roligt just nu ;) Ska berätta om några dagar. Aja får se om jag drar en sväng på plan imorgon, om jag hinner, så ska jag be Lina om hjälp nu när hon äntligen blir hemma ett tag :)





Kommentarer
Erika Pettersson

Usch svackor är inte roliga alls. :(
Men kul att Lina är hemma och att du kan be henne om hjälp nu i eran svacka.

Alltid skönt o få hjälp i såna lägen.

2013-04-28 @ 08:52:26
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?