Tölt pics

Tog mågra bilder idag på den ökade tölten. Det var lite fram och tillbaka idag, eller hon var  superfin emellanåt även om det gick bättre igår men då arbetade jag henne lite längre också. Hon börjar verkligen bli jättefin, hon är framme och paddlar sig fram. Dock är hon inte så stark än, rollar en del i hörnen och är ganska ojämn, iaf på plan, men annars är hon verkligen superfin, lättare är det ute speciellt på vägen hem rakt fram haha. Nej det ska bli spännande och se vart tölten är på väg, imorgon ska jag träna för Lina och då ska vi fokusera mer på den ökade tölten och få henne att arbeta på mer i den. Vi ska alltså ta ett steg fram, tjohoo! Tränade för Lina idag också, och även traven var skitfin, vi tränade även kort skritt i högre form, Fifan var superduperduktig. Det blir ju roligt när hon är så pass stark att man kan jobba henne i liten finare, rundare och högre form. Beröm fick man  också för en bättre sits och handhållning, jag ska bara ta ner mina armbågar och dra bak axlarna., och ska man vara petig så ner med hälarna. Längtar till imorgon!


Mitt fula slaktföl kan hon!
 

 
 
 
 

Har fler bilder att visa men det tar en eeeevighet på denna dator.
 
 





Kommentarer
Josefine

FRAMSTEG!!!!!!!!!! WIHO vad ni är duktiga!!!

2013-04-13 @ 14:27:04
URL: http://Isbitarna.se



Frida

Det händer saker! Fint det börjar bli nu :)

2013-04-14 @ 19:05:45
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se



Amanda

Hon är så otroligt söt! :) Bra jobbat btw!

2013-04-14 @ 19:36:15
URL: http://kraftfranisland.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?