Riktig kärlek!

Bland de bästa ridpassen ever! Fy vad jag älskar min häst, hon är helt underbar och helt underbart duktig, min flottefia!!! Tölten på plan idag var så.. såååå fin oj aaah mmm aaaah ihihi. Jag är så glad att jag har Fifa, jag känner i hela kroppen att hon är rätt häst för mig för vi har blivit så himla bra vänner och vi förstår varandra så bra. Jag har verkligen roligt med min häst, hon är... ja väldigt speciell. När jag går tillbaka till bloggen och ser alla sommarbilder så pirrar det till i magen, hon gav verkligen mig en av de bästa sommar jag fått uppleva och jag är ganska säker på att hon kommer ge mig fler. Huuuh min finaste häst, du är bäst.
 





Kommentarer
Erika

Naw, tycker det är så otroligt kul o läsa om eran förändring mot när jag började läsa din blogg.

Nu är det guld o gröna skogar för de mesta o du utstrålar glädje i din text!! :)
Så himla kul det är o läsa hur glad du är.

2013-04-11 @ 12:10:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?