Nya dojjor

Äsch, vår nya bärbara datorn har gått sönder, så nu sitter man vid skrotdatorn och det tar såååån tid med allt, supersegt, jag som är så otålig haha.
 
Jaah, då ska vi se om vi kan uppdatera litegrann ifrån veckan. Det har verkligen gått kanonbra med Fifis, jobbat mest på plan och tölten börjar bli så fin nu. Hovis var här i veckan och skodde om trulsa och verkade truls. Därmed tog hon bort snösulorna och ja vi har ju lite snö kvar här och där, så jag tänkte.. hehe testa en sak. Överdragstjofs till skorna på dagis tog jag och drog på Fifa. Hon brydde sig inte ett tjota och söt var hon allt. Jag tänkte att på så vis kan hon ju inte få stylor och broddarna går ju ändå igenom. Fast, de höll inte mer än ett par hundra meter hahah vad trodde jag egentligen? Linda med sina ideér!
 
 





Kommentarer
Frida

Haha, det var ju smart tänkt fast det inte fungerade :)

2013-04-14 @ 19:03:37
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?