Regn och rusk stoppar inte oss!

Ja nu sitter man här i soffan, dricker lite kall nyponsoppa, kikar runt lite på nätet i väntan på att Erica skall komma då vi skall ut på en tur. L.ä.n.g.t.a.r! Igår fick Fifa vila, det hade hon förtjänat efter en riktigt bra vecka. Det har blivit lite av tradition tror jag att vila på fredagarna hehe. Tyvärr är det mulet ute och jag ser världens vita ångmoln som är på väg hit, det är bara att dra fram regnkläderna för rida det ska jag banne mig!! Jag äääälskar att umgås med min häst, det bäästa som fiiinns ;)
 
Tänk sedan efter en mysig och kanske lite ruggig nöjd ridtur så går man in och bäddar om sig med varm och choklad och ser på en bra film eller ens favoritserie medans regnet och rugget stannar kvar ute. Aaaaaah!
 
Hur blir eran helg?
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?