In this morning..

Fifa har varje morgon alltid legat och sovit i boxen när jag kommit för att ta ut henne, och inte har hon haft bråttom upp jag har varenda gång fått sagt till henne att nu är det upp och hoppa för matte ska till skolan, då har hon faktiskt masat sig upp, strääääckt på sig och sölat vägen upp till hagen, hon är en riktig sjusovare. Så i morse fick hon sova längre och då möttes jag av en piggare blick..
 
Jag tror att två timmars sömn till gjorde susen. Nu behövde man inte dra upp tonåringen för backen längre och jag hann knappt hänga ifrån mig grimman tills..
 
 
 
Nu får hon njuuta av den sista tiden i sommarhagen, hon får bli lite rund och frodas. Överlycklig över att få gå i den största hagen av alla och bara hetsäta, det är grejer det tycker Fifa.. och det har ju redan givit resultat över "lill" magen..
 
 
 
 
Hagkompisarna, det vill säga mattes vackraste gammla prins och lilla Svala njuter för fulla muggar i lyxsvithagen.
 
 
 
 
 
Snart kom guldmorgonen och allt blir genast mycket vackrare och fridfullare kring hästarna..
 
 
och hunden!
 
 





Kommentarer
Jennifer

I måndagskväll så var jag och kikade på clinic på klubben. Det var verkligen suveränt, finns en kort inspelningen från slutet på clinicen. Ta dig tid och kika på den, jag är verklien såld! Guud vad jag gillar denna killen, han är verkligen kanon!

Och jag har nu ridit för honom 2 ggr på chanel, i tisdags och för typ 1 månadsen. Och snacka om skillnad på häst, han ger mig verkligen dom rätta knapparna vid varje inlärning!
Hoppas du har möjlighet att komma och kika nästa gång jag ska rida för honom! =)

http://www.facebook.com/photo.php?v=479654862052258

2012-09-06 @ 11:03:06
URL: http://jennifher.cybersite.nu/



Erika

Naw så söt Fifa är. :)
Pigg o glad när hon får komma ut.
Två timmars extra sömn verkar ju gjort susen för henne. ;P

2012-09-06 @ 16:27:09
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Sanna

Japp, köpt tillbaka henne.
Hon som köpte Draken har plötsligt insett att häst inte är nått för henne, och ska sälja henne.
Blev väldigt putt å besviken och vill inte att hon ska flytta runt så jag valde att köpa tillbaka henne vilket känns skitbra! =D

Saknar henne som sjutton och ville aldrig sälja henne, men ekonomin var skör då, men nu har ja nytt jobb så känns skit bra =D¨

Så på tisdag kommer hon hem igen! =)

2012-09-06 @ 19:49:00
URL: http://alfakrulls.blogg.se



Sanna

Japp, köpt tillbaka henne.
Hon som köpte Draken har plötsligt insett att häst inte är nått för henne, och ska sälja henne.
Blev väldigt putt å besviken och vill inte att hon ska flytta runt så jag valde att köpa tillbaka henne vilket känns skitbra! =D

Saknar henne som sjutton och ville aldrig sälja henne, men ekonomin var skör då, men nu har ja nytt jobb så känns skit bra =D¨

Så på tisdag kommer hon hem igen! =)

2012-09-06 @ 19:49:07
URL: http://alfakrulls.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?