Wiieeee!

Jaaaa! Ikväll red jag Fifa första gången på en månad, det var jätteroligt. Äntligen! Jag fick tillbaka ridsuget på en gång haha. Men guuud vad jag fick sära på benen, vad breeed hon kändes hej hoppsan. Ändå tycker jag hon inte är så himla tjock som hon borde vara, men men magen lär nog dras in snabbt igen. Det var iaf härligt att sitta på hennes rygg, bred eller ej. 
 
Jag red ut med Erica och Svala. Vi hade det supermysigt i det kolsvarta under gatulysena. Härligt! Båda hästarna var aspigga! Jisses jag fick hålla in min lilla, framåt skulle hon! Energi till max. Fifa frustade, hennes vita man dansade med hennes rörelser och klippideklopp på vägen. Självklart var jag bara tvungen att testa de övriga gångarterna. Hah, hon förvånade mig faktiskt, de gick riktigt bra, traven var faktiskt fin med långa kliv. Tölten var också kanon! Galoppen var energifull. Ja det var riktigt roligt, över förväntan, nu längtar jag tills nästa gång, åååååh. Imorgon ska hon få gå som handhäst medan vi kör Svala, spännande :D!!! Älskar min lilla fjant.
 
 
 
 





Kommentarer
Erika

Kul att du fått tillbaka ridsugen och att Fifa är pigg o framåt. :D

2012-10-06 @ 13:39:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?