Siffran stiger - skämmas på mig

Ja, fy skäms mig, jag skäms verkligen :( Jag har inte svarat på kommentarer på ett tag och det har stigit till tresiffrigt, hur fasen ska jag komma ikapp? Jag är verkligen hopplös och ansvarslös, och ju högre kommentarsiffran blir desto mer drar jag mig hahaha sjukt för jag älskar verkligen när jag får kommentarer, det är ju roligt och jag älskar att komma i samtal med andra människor, men man liksom hinner inte med, ne nu ljög jag för det gör jag visst det, det är bara att jag ska ta mig i kragen och masa mig ur latheten det där gångerna, fy skäms mig. Inte blir det bättre av att jag är i härnösand i veckan heller, jisses. Ville bara slinka in en ursäkt, för det är inte så att jag ignorerar er på några vis :) Måtte jag få mer jävlar anamma nu snart!
 
En bebis Elmo får stå för skäms på mig bilden.
 
 





Kommentarer
Agnetha

jag har sagt det förut jag säger det igen - jag kommenterar inte för att du ska svara. ;)
Men jag får nästan dåligt samvete när du skriver så här .. :-o kanske man ska vara tyst istället?

2012-10-02 @ 13:03:49
URL: http://agnethasfundror.blogg.se



Erika

Ta de när du har lust. :)
Känns ingen press att du måste svara.
Visst är det kul att kommentera en blogg o sen får svar, men jag följer dig blogg oavsett om du svarar på mina kommentarer eller inte. ;P

2012-10-02 @ 13:49:29
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Jessica

Tror alla förstår att man inte alltid har tid eller lust att sitta och svara på en massa kommentarer hela tiden, hur roligt det än är att man får kommentarer :) tror de flesta förstår det.
Kram!

2012-10-02 @ 23:06:03
URL: http://islandsekipagen.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?