hoppingen får vänta

Husse hjälpte med kryssen, han kan han, så nu har vi äntligen lite dugligt hindermaterial på banan. Dock får nog jag vänta lite med hoppningen, åtminstonde i en vecka då jag upptäckte att Fifas skor är helt slut, de är ungefär lika utslitna som de sista var. Ja hon sliter ju defentivt mer på ena sidan, min snea lillia häst. Så nu blir det nog mest lite kommunikationsarbete och kanske lite tömkörning i gräs tills hon får nya fossingar. Tömkörde henne idag, det var helt ok men det skulle kännas sååå sköönt att ha någon bredvid som verkligen kan, nu testar man ju lite själv, hon får bli min försökskanin, stackarn :P
 





Kommentarer
Erika

Raski får nya skor imorgon välbehövligt :)
hon växer som tusan nu, men hon som var ute idag sa att de är inte onaturligt så imorgon skos hon o på med snösulor för nu verkar vintern komma, suck. :(

2012-10-25 @ 21:54:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Karin Damberg

Kul med hinder! Vi har fina hinder vi hemma, men de används alldeles för sällan. Det är ju faktiskt riktigt kul att hoppa. Men vi har bara en gräspaddock, så dagarna man kan hoppa på blir lite väl få... :S

Min Nökkvi sliter också enormt mycket på skorna. Sist fick han lite tjockare skor än vanligt, jag hoppas att det kan hjälpa. Hovslagaren tyckte att vi kunde testa allafall.

2012-10-25 @ 23:25:53
URL: http://lilldamberg.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?