Det vackraste

Tanja är en sån fin och underbar vän som jag är så glad som jag fått träffat. Det är faktiskt Fifa och Kolga som har "fört oss samman" det var väl kanske lite tur att de båda damerna bestämde sig för att fara till doktorn, något bra fanns det i det iaf. fillstastallet.blogg.se
 
Jag pratade med Tanja häromdagen (brukar kunna bli timtals roligt tjatter i telefonen) och hon pratade på om sin mörka vackra diamant. Hon kunde inte få nog att prata om hur mycket Kolga betydde för henne i sitt liv, hur bra det går och hur underbar hästen är. Jag känner värmen och kärleken, jag känner en ärlighet och stor tacksamhet mellan dessa två. Det är Tanja och Kolga, det är bara så och jag är så glad för att få tagit en liten del av deras liv.
 
Jag blir så jädra glad när jag ser och hör den enorma kärleken ryttaren har till sin häst, där det bara sprutar av glädje och kärlek, man berömer och älskar sin häst för den hon/han är. De som har sådan enorm uppskattning att bara få vara en del av sin hästs liv, jag blir rörd rättare sagt, det är det ärligaste och finaste faktiskt hos ett ekipage, kärleken däremellan!
 
FinasteTanja och Kolga!
 
 
 





Kommentarer
tanja deimo

åh min underbara fina vän!! Du förgyller alltid mina dagar! Nu är jag helt varmt i hjärtat! Gud vad glad jag är att jag har dig!! LOVE YOU<3

2012-11-28 @ 21:09:53
URL: http://fillstastallet.blogg.se



Julia

Det är verkligen det finaste! Härligt att ha en så underbar vän.

2012-11-30 @ 15:15:52
URL: http://ohjuliet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?