Tölmaskinen ^^

Min häst gick så fint så fint idag, töltade som en riktig töltmaskin. Till en början var tölten lite travtaktig emellanåt, hon ville verkligen lägga in traven, tokfia, men mot slutet av våran tur var det bara att njuta för fulla muggar, fyfan vilken häst jag har :) Idag sparkade hon dock bakut väldigt mycket i galoppen, haha hon är för rolig, tur att man har en bra balans. Gud vad snygg hon har blivit i kroppen nu, det är en väldig skillnad på halsmuskler, bog och lår! Jag känner muskler kring hela hästen, bilderna gör henne inte alls rättvis, ni får komma hit personligen och träffa min gök! Känna och klämma lite ^^



                                                                               Linda






Kommentarer
Jenny

Tänk om alla islandshästar var lika snygga som Fifa i kroppen! NI är verkligne förebilder för oss andra :)

2012-05-15 @ 00:43:25
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?