Today

Idag har jag varit med Lina till Sundsvall där hennes häst gick igenom av en kiropraktor. Sedan tog vi en sväng till Grasfströms där jag sköpte Prob scahmpo , allt för att inget eksem skall utbryta:) Kanoners! Här bara regnar det, fy skam vad tråkigt =/ Något som är roligt i alla fall är att jag och Lina nu har planerat ihop ett "ridläger" eller äventyrsritt som vi kallar det där vi kommer övernatta i en stuga. Kommer bli kanonroligt, blir i mitten av juli, härligt härligt hoppas vi får ihop ett stort gäng, vi ska planera massa skojs!

För övrig tog jag en skrittur på Fifa i morse, vi bråkade på gårdsplan innan vi skulle iväg, jävlar vilket humör hon hade, hon ville förstås upp till de andra i sommarhagen. Red på nosgrimma idag, damen låg på handen, ingen vidare tur med andra ord men men bättre dagar kommer väl!

                                                            
                                                                              Linda






Kommentarer
Ida Klausner

Är Fifa importerad, så det är därför du är rädd för att exem utbryter? :)

2012-06-04 @ 19:24:55
URL: http://idaklausner.blogg.se/



Josefine

ta gusturleden så lovar jag att ni får med mig och Herkan ;)

2012-06-04 @ 23:12:38
URL: http://Isbitarna.se



Sessan

Så mysigt det låter med ett ridläger :)

Idag har vi upplevt, strålande sol, hagelskur, strilande regn & nu är det strålande sol igen :)

2012-06-05 @ 11:14:26
URL: http://impalaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?