Goodmorgoon!

Kanske för sent att säga det? Ne på en lördag är en morgon aldrig för sen. Sitter här och äter youghurt, laddar för Lina träningen som är kl tolv idag, spännande och höra vad hon tycker om Fifa, om hon ser någon förbättring. Vi får hoppas att det kommer gå bra idag :)

Föresten är det någon som ska på Norrländska mästerskapen nästa helg? Jag ska absolut dit! Det kommer bli riktigt skoj. Både Lina och Tanja ska tävla sedan ska ju fiiina Thor från Järsta dit, spännande att se han :D! Hoppas på att se många fina hästar i alla fall.

                                           Snor en favoritbild av Ullis på Thor från förra norrländska.

    

                                                                                 Linda





Kommentarer
Erika

sv:

De är jätte lika. :)

Fast de är rätt vanligt i min släkt.

Jag & mina syskon är väldigt lika.

Inte alla dock, men ena mina syster & jag tar alla fel på. ;)



Så lika är vi inte tycker vi, men jag får ofta heta Emma o hon ofta Erika av folk i vår omgivning haha!!

ändå skiljer de tre år mellan oss. :)



Så de är väl ett släkt drag att vara lika. :D

2012-06-09 @ 10:46:08
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Jenny

Tack för svaret!

Jag är dock fortfarande tveksam till om bomlöst är ett alternativ för mig eftersom jag är sned i kroppen och bäcken. Därför tyckte inte Helen att G3 sadeln var någon som skulle passa mig...

Vi får se vad jag hittar för sadel helt enkelt. :-)



Har hittat din sida tidigare men såg sen via softsaddles sida att du hade sensation sadeln och då kom jag in här igen. :-)

2012-06-09 @ 11:05:46
URL: http://lilatiger.blogg.se/



Nina Liljedahl

Godmorgon (fast nu är det lunch)!

Jag har inte bestämt mig för om jag ska betäcka i år eller inte...Inom ponnyaveln betäcker man ju väldigt ofta treåringar, men inom islandsaveln har jag förstått att det kan variera. Så jag blir osäker på vilket som är bäst. Jag ska prata med Silfrúns uppfödare och höra vad hon tycker.

Men det skulle passa bra i tiden, då kan vi pyssla och greja och eventuellt sadelvänja henne innan dräktighetens slut. Sedan blir det lagom med intridningens början nästa höst/vinter när fölet är lite större. Annars skulle allt bli förskjutet ett år...

När betäcktes Fifa?

2012-06-09 @ 12:27:14
URL: http://stallskogalund.blogg.se/



Sara skum

Hej, direkt jag fick din kommentar kollade jag upp hennes uppfödare ;-) nyfiken som jag är haha. Han bor iallafall på norra delen av Island i ett litet samhälle som heter hvammstangi, jag har en god vän som också bor där, jag har varit dit många gånger. Han kristmundur hittade jag ingen mejl på men hans adress är : ennskoti 531 hvammstangi ísland, hans telefonnummer är: 00354 4512577 och islänningar är jättetrevliga så var inte blyg att höra av dig till dom :-) så med han korgur, han är så framgångsrik här på Island så jag tror inte han åker ur landet före dom gjort mer karriär på honom:-D men hoppas får man ju :-) lycka till!!

2012-06-09 @ 13:29:58
URL: http://tvistirni.webblogg.se/



Frida

Svar: Det kändes verkligen bra, hon kändes riktigt duktig :)



Jo, så har jag också förstått det som, men jag har ingen vana vid spatthästar så jag vet inte. En annan sa att de inte alltid röntgar dom och det står heller inte i passat om det är gjort utan anmärkning. Dock kan de behövas vid teckning av försäkring. Jag tog över den, men hon som ägde honom innan kannog fått tecka ny 2008-09 någongång så då borde det kanske gjorts en då. Hon såg inget annat som tydde på det, så det är nog inget att oroa sig för just nu, jag har heller aldrig tänkt tanken förut.



Det måste du verkligen, skulle vara roligt att se :)

2012-06-09 @ 17:12:04
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/



Adina & islandshästen Funi

Jag hade velat åka dit, Min tränare Sylvia ska dit på demantur, det hade varit kul att se. Men tyvärr jobbar jag :(

2012-06-10 @ 15:38:30
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/



Adina & islandshästen Funi

Jag hade velat åka dit, Min tränare Sylvia ska dit på demantur, det hade varit kul att se. Men tyvärr jobbar jag :(

2012-06-10 @ 15:38:48
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?