Bio: Cyberbully

                                         

Den här filmen gillade jag faktiskt, älskar ju skådisen som har huvudrollen i filmen, det roliga var att jag tyckte hon var skitlik en annan skådis som jag alltid gillat, han har varit suverän, Haley Joel Osmet som är pojken i sjätte sinnet. Medan jag såg på filmen så tyckte jag hon gjorde mer och mer miner och gester precis som Osmet, dom var sjukt lika varandra, så jag var tvungen och kolla upp lite och det klart.. dom var syskon :) Emily Osmet. Detta är väl en film mer till tonåringar, men äh, jag gillade den.

Handling: Tonårstjejen Taylor Hillridge får en laptop i födelsedagspresent och blir medlem på en social nätverkssajt. Hon börjar känna sig ensam när hennes vänner stänger ute henne och hon blir offer för nätmobbing.

                                                                        Full film nedan

  

                                                                           Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?