Resultat :D

Tömkörde på plan. Det blir en jädra massa tömkörningsinlägg men jag har inte så mycket annat att välja på :P Vi tränade på det vanliga, cavaletti och på fyrkantsspåret, jag är dålig på att träna på volten faktiskt, kanske för att jag är så sämst på det? Haha, ne men idag tyckte jag Fifa knatade på riktigt bra faktiskt, hon kommer upp i högre hastighet ibland- o andra sidan behöver hon nästan de för att få en framåtbjudning och länga på steget, är det bara sega på sega på sega på i trög hastighet så somnar hon, så hon behöver få fläkta fram några gånger för att sedan gå ner till skritt och jobba på, jag tror hon börjar fatta lite mer med drivningen, dock skall jag nog ta och köpa en longerpisk.

Jag måste i alla fall säga att tömkörningen har gett resultat, hela hästen har en bättre hållning samt en finare muskulatur, det är ju roligt att det händer något! Trots min otroligt dåliga tömkörningsförmåga ^^

                                                                     En te favvobild :)

                                  

                                                                               Linda





Kommentarer
Paulina

Hon är sååå snygg i det tränset :)

2012-02-19 @ 11:36:09
URL: http://fotopaulina.blogg.se/



Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Tömkörning är grymt!



Sv: Bor inte nära men han är mycket runt Alingsås och har clinics, föreläser och har träningar. Han är fantastisk!

2012-02-19 @ 12:25:35
URL: http://ohjuliet.blogg.se/



Sessan

Skönt att det går åt rätt håll. När ska ni på återkontroll?

2012-02-20 @ 12:24:38
URL: http://impalaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?