Kom inte på någon rubrik

Självklart slutade vi inte alls den tid som stod på schemat. Så typiskt denna skola, väldigt dålig planering över huvudtaget. Ja NU har jag satt mig och jag hinner inte blogga mer än några rader, är helt slut och måste sova. Har även en fruktansvärd smärta i nacke och axlar, stressen som gör det. Hinner som vanligt inte med kommentarerna :(

I alla fall tömkörde jag Fifa i lite djupsnö, samt rygga lite uppför och tränade även halter på hemvägen, vilket gick åt skogen för hon ville inte lyssna, hon vet vad hooo betyder, på plan stannar man på en gång ;P Men är det hemväg nej då vet inte Fifa vad det betyder alls, tjoho kocko.. 

Tycker inte att hon är så trevlig i munnen heller, blir lite dragkamp ibland och då är det faktiskt Fifa som drar, vilket jag inte alls gillar, dessutom kan hon söka sig lite väl mycket neråt ibland. Det kan vara tänderna eller så är det extremt jobbigt för henne just nu men jag vill ha ett svar och inte spekulera hela tiden eller iaf få det klart för mig att tänderna är det INTE, men svårt att veta då de faktiskt inte hann raspa alla sist. 

Nej just nu känner jag inte alls Yippie för att träna min lilla älskling, har haft en sån stor press kring henne i flera månader nu så man börjar bli rätt så sliten, kanske bara känns blaha de här stressiga dagarna, får väl nya tag till helgen..

Nu ska jag nanna och försöka få någon bukt på min verk =/ Slänger in en bild från förra våren, den är rejält efterlängtad nu vill jag lova.

Natti på er

                      

                                                                           Linda





Kommentarer
Tessan

Alla har vi dåliga dagar, imorn är säkert bättre! :)

förstår att det tär på en att pendla mellan skola o hem som du gör va?



Sv; Tänk att jag alltid blir lika glad av dina kommentarer! Tusen tack!!

2012-02-22 @ 22:11:47
URL: http://thereseflodin.blogg.se/



svea-karin

men även fast du betäcker henne i vår kan du ju rida henne hela året. :)



när man inte har lust att träna ska man hellre låta bli!

2012-02-23 @ 02:13:13
URL: http://karinmattson.blogg.se/



Agnetha

Det kanske är Fifa som drar och "går bakom hand" men det är du som låter henne göra det. ;-) Förlåt. det är svårt när man går bakom hästen, mycket lättare när man sitter på!

ni har ju haft ett jätteuppsving en stund nu så nu kommer bakslaget, dessutom var du ju trött eller hur? :-)

Ser fram emot rapport från vetten för visst var ni där igår?!



KRAM på dig och kämpa på!

2012-02-23 @ 08:30:32
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/



Titti

Vad läser du för nåt?? Man är inte alltid på topp och som jag förstår har du kämpat på med Fifa länge. Du gör det bra får jag säga!

2012-02-23 @ 08:42:56
URL: http://livetpavischan.blogg.se/



Hanna o Goliath

Funkar hon på något bettlöst alternativ? Kan ju vara bra att variera? Jag kan också tycka att hästen blir mer "tung i handen" när man tömkör, kanske för att du inte har något annat verktyg än just bettet i munnen när du vill inverka. Förutom rösten då...men lyssnar de inte på den så är det ju lite klurigt. Bara spekulerar :)

2012-02-23 @ 09:24:27
URL: http://irmelin.bloggagratis.se



Erika

Det tar ju stop ibland och man orkar inte riktigt kämpa på.

Jag är orolig för Raski nu IGEN. :(

Men kanske är det bara min mammiga sida till henne som spökar, eller så är det något igen.



Fan om det är något då går jag under.

Jag orkar inte med mera, och är det musklerna eller så vet jag inte vad en veterinär kan göra.



tänker disskutera med pappa imorgon.

det får nog bli ett ET besök nu nästa vecka om någon sån har tid.

Om hon inte känns bra, eller så var de något tillfälligt häromdagen bara som gjorde nått.



Träningsvärk kanske?

2012-02-23 @ 13:00:27
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Jennifer

Du måste in och kika på mitt blogginlägg som heter bus i hagen tror jag. Där kan du klicka dig fram till ett album där hästarna busar i hagen, då får man faktiskt se att Silver som i vanliga fall ser ut som en ökig ko eller nått sånt faktiskt kan ta fram sina arabgener ibland också ;) När jag ser den sidan utav honom så får jag ju faktiskt lite hopp om att han kanske kan bli snygg när han väl är färdigväxt =)

Kram!

2012-02-23 @ 19:03:46
URL: http://jennifher.cybersite.nu/



paulina

Söta tjejen!

2012-02-24 @ 09:46:29
URL: http://fotopaulina.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?