Ensamt på alla hjärtans dag :(

Usch idag känns allt så blaha. Jag är ensam hela tiden tycker jag, sambon är aldrig hemma. Är det inte övernattningar i härnösand för skolan så är det skotersafari eller annat tok. Roligt för honom verkligen men jag blir tokig av tystnaden :( Hela förra veckan var han borta förutom torsdagen då vi var hos veterinären, sedan for han till fjälls över helgen och nu är det skolan. Nästa vecka far jag själv till härnösand för skola och veckan därefter har han eftermiddag vilket betyder jobba från ett på dagen till ett-två på natten. Inte tar jag mig någonstans heller för bilen har Martin. Skitväder var det också, suck. Verkligen ett klagande inlägg, men men

Hovslagaren var här i morse iaf så nötterna har fina fötter nu, jag får väl glädjas åt det..



                                                                                  Linda





Kommentarer
Frida

Jag sitter också själv, Emil är i Dalarna och jobbar tills på torsdag. Blir väldigt tråkigt när man nästan inte känner någon här :(

2012-02-14 @ 13:15:54
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/



Elin

Ringer dig ikväll darling! :D

2012-02-14 @ 13:59:07
URL: http://www.storsvart.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?