Tråkig blogg VS Rolig blogg

Något som jag tycker är sååååhäääär tråkigt med bloggar är de som använder samma bilder hela hela tiden iaf de bloggar som vill verka seriösa med bloggandet. Okej den här månaden har jag inte visat så många nya bilder själv faktiskt, men objektivet mitt är sönder så jag har inte haft så mycket till val, men då lägger jag aldrig in samma bild igen efter några dagar eller veckor, nej nej. Jag älskar bloggar som har nya färska bilder, fotar varierande foton på sina hästar och sysslor, det är tio gånger roligare att följa en sån blogg tycker jag, man följer liksom bloggen i ett större och mer levande perspektiv. Bloggar med samma bilder känns..lite stelt och grått faktiskt. Upprepning är boring.
 
 
Något som jag tycker är roligt med bloggar är de som vågar stå för vad de tycker och kan komma med de mest djupaste och bredaste tankar, de som vågar tänka och gå utanför ramen lite. Folk som bjuder på sig själv i alla delar både de goda och mindre goda, man vågar verkligen uttrycka sig till max och visa sitt rätta jag i bloggen, vågar vara förbannad, superglad, ledsen eller fundersam. 
 





Kommentarer
Linda

Håller med helt.

2012-12-01 @ 11:58:47
URL: http://stjarnstralar.blogg.se



Agnetha

:-D Tusen tummar upp för det!
Det viktiga är att bilden illustrerar det man vill säga. Sen om det är samma motiv eller nåt liknande eller kanske visat förut tycker inte jag gör så mycket faktiskt.

2012-12-01 @ 11:59:59
URL: http://agnethasfundror.se



Erika

Åh nu påminde du mig om att jag måste ta nya bilder. :P

De är roligt när man uppdaterar med nya bilder håller med dig.
jag ska försöka få någon o fota någon dag när jag rider igen.
men svårt när dom flesta rider samtidigt, haha :D

2012-12-01 @ 13:58:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Erika

SV
Samma här. :D
Vill kunna rida ordentligt, men nu är det bara hårt o hårt över allt. :(

Inte en ända ställe är mjukt o bra o rida på.
Så ägnar mig åt skritt i skogen försöka jobba henne så gott de går. :)

Men får se om vi kan åka till ridhuset fram över eller rida till ett annat ridhus.
om nu inte vädret vänder o gör de ridbart igen. :P

2012-12-01 @ 14:00:29
URL: http://eriikapettersson.blogg.se



Fia - med islandshästen som passion

Håller verkligen med dig i det här, däremot känner jag att jag själv inte uppfyller kraven något vidare bra alls, haha x) Men försöker i alla fall! Är ju vad jag "kräver" av andra så :)

sv; Smile and wave, smile and wave... ;) Nä, men, le och tacka, räknas inte som att hålla med, bara att man uppmärksammat komplimangen? Sen får man ju hoppas kunna hålla med i alla fall, haha ^^

2012-12-02 @ 12:06:20
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?