Kommentarsvar

Idag blev det en ganska kort tur igen tillsammans med Lina :) Fifa hade så bråttom så tölten var lite knakig, den blev fin emellanåt men det blir en utmaning när man rider tillsammans med andra, jag tycker bara det är roligt att hon har blivit så framåt, lill tjejen min! Traven och galoppen var jättefin. Imorgon blir det ett pass för Lina, ett riktigt pass, det var bra länge sedan, kan vi ju behöva hehe. Det har inte varit så höga krav på sistone faktiskt, mycket busgalopp och en del mysåk - trots det har hon gått på bra ju, heja heja!
 
Det var någon som frågade när jag skall börja tävla: Jag vet att det är fler som har frågot om det förut, om jag säger såhär: när nerverna och pengarna ger tummen upp, sedan vore det roligt om Fifa kunde hålla tölten lite längre och helst hålla den i kurvorna vilket hon inte klarar nu, spelar väl ingen roll man kan ju tävla i vilken situation man än är i men jag är som jag är. Fy bevare mig för tävling, läskigt, me die! Det slutar väl med att jag aldrig kommer tävla, vågar ju inte ens ställa ut min hund själv, mesen här. Jag är verkligen ingen tävlingsmänniska men kul vore det, någon gång, och så sött att du kallade mig för proffs föresten ;)
 
Tjofadderittan!
 
 
 





Kommentarer
Alexandra

Haha helt min syn på det där med tävling... ;)

2012-08-27 @ 23:42:46
URL: http://alexaka.blogg.se



Victoria

Tycker du borde pröva att ställa ut vovven din, han är så stilig ;) Svärmor eller någon annan närstående kanske vill följa med? Jag ska ställa ut mina ena katt i oktober :)

2012-08-28 @ 08:59:46
URL: http://impalaa.blogg.se



Nina

Jag såg den anonyma kommentaren i förra inlägget. Jag tror att det är någon som är lite avis på dig för att både du och Fifa har utvecklats så enormt mycket de senaste månaderna.

Du vet väl att man kan kolla ip numret? Man får veta var datorn som kommentaren kommer ifrån, finns någonstans. Dock inte vem som äger datorn ifråga. Det kan ju dessutom vara lite intressant att kolla om det ip-numret stämmer överens med någon som inte är anonym, i tidigare kommentarer.

2012-08-28 @ 09:50:26
URL: http://stallskogalund.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?