Fann ingen bra rubrik

Som ni kanske förstår är min dator inte formaterad än och fortfarande kocko. Jag tar mig knappt ut på någon sida och det är verkligen jättetrögt överallt, men de sidor som jag nästan inte ens kommer in på är bloggar, varför vet jag inte men jag ser typ bara allas header sen kommer jag inte så mycket längre. Nu har jag dock fört över alla viktiga bilder på mina fina djur till en annan hårddisk så det är bara för sambon att börja formatera.
 
Några undrade om lite nya bilder och filmer, vet ni vi filmade faktiskt Fifa en dag men det var den där tjuriga dagen då hon inte alls hade lust med något, så de visar jag INTE haha, idag var traven riktigt fin faktiskt, kul att det börjar hända något, tölten är dock en väldans utmaning nu mer, hon har blivit så pass mjuk och smidig så det är inte alls lätt att tölta längre men de gånger hon töltar bra så är det jäkligt bra, ooooh ryser när jag tänker på de stunderna. Jag ska iaf försöka få lite nya bilder, nu har man ridit så mycket på mörka kvällar men jag ska se om jag kan få någon fotograf i veckan :) Traven är kanske något att visa iaf!
 





Kommentarer
Evelina

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=641032&inriktning=&typ=3

Nu är han till salu, den snygga hingsten. Punga ut med 200000 så är han din =P

2012-08-15 @ 14:12:36
URL: http://www.saintinhell.blogg.se



Erika

Skulle med vilja att någon fotar/filmar mig & Raski de är kul o ha om inte annat.

Men de är svårt när folk rider när man själv rider. :P

2012-08-15 @ 18:38:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?