En uppdatering om livet

Blogg suget, det gnager lite för tillfället. Det är mycket mycket häst om dagarna och man verkligen njuuter av livet med både vänner, djur, släkt, sambo, jobb och annat tok varje dag! Igår tillexempel var det lite festligheter på herrgården med sambons släkt där vi tog ett släktkort och hade riktigt trevligt med mycket skratt, pladder och maaat. Så jag spenderar så mycket tid på sånt istället, skulle tro att det blir en del bloggande framöver när hösten träder in och skolan börjar. När mörkret lägger sig på riktigt och man kan inte vara ute lika länge, nog för att jag har kommit hem från stallet typ tolv varenda natt hihi. Nörden. Igårkväll efter middagen for jag till skrutt Fifa, hon hade dock en vilodag men det kan inte gå en dag utan att jag måste få träffa min lilla häst, så hon fick både pussar och mat av matte.
 
Dock finns det en sak som suger i magen för tillfället, det känns inte bra, inte alls bra. Hoppas det löser sig men jag tror nästan att det är kört den här gången, det har gått i omgångar nu och det kan inte hålla på så  ram och tillbaka hela tiden utan resultat. Allt i livet kan inte vara en dans på rosor och det här är verkligen ingen dans på rosor, mer en dans över eld och lågor, det gör ont. Men annars mår jag bra, allt trams man möter i vardagen får man inte grövla sig efter, man får försöka tänka på det som är bra istället :) Livet kan inte vara perfekt,  och vem säger att ett liv är perfekt utan små hinder? Det är väl lite som med ridningen för tillfället, väldigt upp och ner, ena dagen går det bra och andra dagen blajamaja, men det är fortfarande himlans roligt och vi utvecklas tillsammans jag och Fifa varje dag. 
 
Nej den här dagen kommer bli kaaaanooon bra :D
 
Hoppas ni har det bra, finaste läsare som än kommenterar, ni är inte kloka ni, måste ha gått en månad sedan jag svarade sist, förbannade dator, ibland kan jag komma in på någon blogg men jag måste verkligen putta på Martin nu att fixa åbäket. Som jag alltid sagt och jag säger det igen, jag har nog världens finaste och goaste trogna läsare!
 
 
Linda
 





Kommentarer
Victoria

Låter som du lägger energi på väldigt roliga saker. Jag känner att jag bloggar mindre nu under sommaren men det är för att det är mindre som läser under sommarmånaderna.

2012-08-18 @ 16:13:16
URL: http://impalaa.blogg.se



Nina Liljedahl

Det viktigaste är ju ändå att leva sitt liv. Det är ju inte bra när datorlivet blir viktigare än det riktiga livet.

Blir lite orolig över att det är Bitters hälta som är molnet på din himmel....hoppas han kryar på sig.

2012-08-18 @ 22:53:10
URL: http://stallskogalund.blogg.se



Erika

Bloggen får man strunta i. :)
Roligare o vara med hästarna o rida o njuta av livet.
Sen när man har tid kan man väl ägna några minuter åt bloggen om man vill. :)

2012-08-19 @ 20:26:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?