En tripp till stan

Igår fick pruppan vila och istället drog jag Lina och hennes bror till stan. Det var ju en väldigt skrattfylld och rolig dag måste jag säga. Till och med restaurang personalen kommenterade hur glada vi var, men vi är ju ett glatt gäng!
 
Jag får verkligen limma ihop fingrarna när jag går i en hästbutik, huuuuh det är superjobbigt men jag får helt enkelt bita ihop, det var ju rea på Equeens igen och ja man såg ju en del saker som man verkligen ville ha, men nej nej nej här skall inte slösa bort pengar i onödan. Kände mig lite stolt där på hemvägen över det.
 
Det jag köpte igår var bomull, jodopax och kyllera, det kan behövas i vårdhyllan! 
 
Idag är Lina, Tanja och Ullis och tävlar igen på Gneisti open, den tävling dom försökt få med mig på, men ne jag stannar hemma jag, känner ändå inte att jag har råd och sjääälvklart är jag ju fortfarande samma mes, men jag har banne mig bestämt att jag skall ställa upp på någon mindre tölt-tävling i vinter, nu får jag ta mig i kragen alltså! Lycka till kära vänner ni som skall tävla! hejar på er jag :)
 
Ska till min fis och rida lite sen, får vi se på vad hon är på för humör idag, brukar ju alltid gå lite sämre efter en vilodag men idag har jag gett mig fan på att vi skall bryta den traditionen! Blink blink.
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?