Mot wången!

Tjenixen. Strax ska jag fara med Lina till Gneitsis vårkval. Ska bli riktigt roligt och spännande. Huuh jag hade verkligen längtat efter helgen för att få en sovmorgon, varit så fruktansvärt trött i veckan, men det får bli imorgon för detta kan jag inte missa.

Det kommer gå så bra för Tanja och Lina, tycker det är så modigt gjort att ens tävla, varför ska en annan vara en mes? Aja nån gång ska jag väl sträcka mig över min skräckgräns. Tar i alla fall med mig kameran och hoppas hoppas att kvaliten funkar nu sen här på bloggen.

Ha en trevlig dag hörrni!

                                                                               Linda






Kommentarer
Titti

Vad kul! Hoppas de går bra å ni får se många fina hästar :))

2012-04-28 @ 11:36:06
URL: http://livetpavischan.blogg.se/



Jenny

Ta å lägg upp bilderna sen, tror de flesta (som läser) skiter i kvalitén, huvudsaen de är bilder ;)

2012-04-28 @ 13:42:39
URL: http://jen81.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?