Godmorgon!

Nu ska jag äntligen iväg på praktiken igen efter den här långvariga förkyldningen, men jag ser att det snöar ute och tittar man på smhi så ska det regna här precis hela dagen och hela veckan, usch vilken skitväder, mitt humör som styrs så av vädret, blir ingen ridning denna vecka då? Förmodligen kommer iaf regnet ta bort den lilla snö som kommit, men vem vill rida i regnväder egentligen? Såna här gånger önskade man att det fanns ett ridhus till hands.

Ne nu ska jag ge hästarna hö och sedan drar jag, får se vad som blir i eftermiddag, hoppas ni har det finare än oss!

                                                                             Linda






Kommentarer
Titti

Fantastiskt tråkigt väder...Och det blir så geggigt i hagarna. Inget regn här än,men som det ser ut är det bara en tidsfråga :(

2012-04-10 @ 07:55:02
URL: http://livetpavischan.blogg.se/



Sienna

En uppmuntran: tänk du istället på hur underbar tid du har haft, säkert din bästa Påsk någonsin? Och sen skall du tänka på vad roliga saker du kan se fram emot med din fina häst...L

2012-04-10 @ 09:44:42



Karin Damberg

Ja usch här har vi tråkväder med. Jag som varit borta en vecka längtar ju efter att få komma ut och rida på mina underbaringar. Men får väl åka och gosa med dem bara ikväll... =(



SV: Oftast vet de som säljer vagnen att det är en cob-storlek. Det har med bredden och längden på skaklarna att göra. Annars vet de oftast vilken sorts häst de kört framför. Vagnarna finns oftast i fyra storlekar, shettis, ponny, cob och full. Kolla runt på nya vagnar för att se vad du vill ha, där står det oftast längd och bredd, så kan du utgå från det.

2012-04-10 @ 09:45:41
URL: http://lilldamberg.wordpress.com



Jenny

Jag är också otroligt lättpåverkad av vädret, vi har också ett riktigt skitväder just nu och det verkar fortsätta och jag har ingen lust alls att gå utanför dörren öht :(

2012-04-11 @ 13:32:14
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?