Underbar dag!

Viilken härlig dag! Höst höst höst, kan det bli bättre? Jag älskar verkligen den här årstiden, den bästa av alla!
Jag och Jennifer tog en tur med hästarna, jag på Fifa och hon på Bitter skrutten. Det blev en lugn tur i den fina naturen med lite töltsteg nu och då och lite små travsteg för Bitter.
Fifa kändes som alla andra gånger, lite svårt att orka tölten ibland, helt förståendligt. Dock blev den trevligare på hemvägen :) Inte tjurig eller något vidare stum i munnen. Väldigt pigg och framåt. Damaskerna funkade fint!

Men BÄST av allt var ändå att vi funkade så himla bra ihop idag. Till att börja med kom både Bitter och Fifa i full fart så fort jag klivit ur bilen. Fifa stod och väntade vid grinden med öronen spetsade rätt fram
- Ska vi ut snart?
Hon var trevlig att borsta, kratsa hovar, tränsa och sadla. Dock tränade jag MIG SJÄLV idag. Jag är en person som stressar till 90%. Idag gjorde jag allt i slowmotion, andades lite extra och borsta lite extra. Inget bråk med andra ord.

Även efter ridturen var hon lovely! Följde gärna efter en för att gosa och se vad man hade för sig. Jäkla go jänta. Hon har blivit grymt mer social på sistone, när jag köpte henne var hon inte ett dugg intresserad. Idag var hon så himla framåt och glad, ville vara till lags mest hela tiden, haha man ser verkligen att hon fortfarande är bebis, mmmm det är min häst det!

Det kommer ett inlägg sedan med en del bilder från idag.

L.Y.C.K.A.D. D.A.G <3




Linda






Kommentarer
Tove

Sjukt söt häst :D Din egen?

2011-09-03 @ 16:53:11
URL: http://granaryttarna.blogg.se/



Sanna

Härligt!!!

Fick du mailet jag skickade för några dagar sen? (har inte skickat mail från mobiltelefonen förut, så jag vet inte om det fungerar)

2011-09-03 @ 22:52:02
URL: http://sannasant.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?