Produkter från hööks!

Igår svängde jag in på Hööks och köpte ett par  svarta skydds boots. Fifa slog ihop väldigt under trav, sedan verkar hon inte bry sig om var hennes fötter hamnar så det är lika bra att skydda på :) Undra hur länge dessa håller! Dom kändes ganska.. sladdriga?


Minns ni fleecetäcket jag köpte från hööks? Det var gigantiskt! Alldeles för stort! Då köpte jag ett i stolek 125!! Alltså behöver hon 115. Jisses. Täcket var extra stort i halsringen, spännena åkte ju nästan ner till knäna. Så tänk på det om ni skall köpa det täcket, köp en stolek mindre för att vara på den säkra sidan, Någon som vill köpa det?



Linda






Kommentarer
Erika

Har du de i 125 cm till salu alltså ? :)

Kan vara av intresse, behöver ett fleccetäcke åt henne fram över.



Raski har 135 i hööks täckena.

Men i flecce har hon fått ha 125 då dom alltid varit så stora.

Pris med frakt ?



Bootsen tror jag håller bra. :)

Kanske spännet som kommer ge med sig, men övrigt tror jag dom håller bra.

2011-10-03 @ 11:20:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Frida

Precis :)



Jag köpte Guffis boots på Granngården och dom har han haft på sig i tre veckor nu, och de håller :)

2011-10-03 @ 12:33:16
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?