Idag kommer Fifa skruttan hem!

Idag kommer Fifa hem! Det ska bli så kul. En annan kommer ta mysiga turer till skogs i helgen. Ska bli roligt att se hur hon reagerar när hon kommer på gården, vad Bitter och hon säger när de återförenas, haha han kanske är totalt le på henne ^^ Ne det tror jag inte, Bitter och Fifa brukade faktiskt leka ihop förra vintern när Rigge inte bodde här längre. Fifa står på sin sten och Bitter nedanför och beter henne i benen samtidigt som hon bara lyfter upp varje ben han nafsar på, haha lite roligt att se faktiskt, ungefär som syskonbråk.

Nej jag längtar tills vi far!! Äntligen :D Samtidigt är det lite sorgligt. Men jag vet att jag gjort rätt val :)

Linda





Kommentarer
Jenny

Härligt att skruttan får komma hem igen, det tror jag hon kommer uppskatta!



SV: Det gick riktigt bra, uppdaterade i bloggen om hur ridturen gick :)

2011-10-21 @ 10:41:46
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se



Erika

Härligt att få ha dom hemma igen. :)

Vem tar hand om dom hemma under tiden du är borta sen då ?

För du väl borta lite då o då.. i veckorna.

2011-10-21 @ 10:56:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



jossan

SV: Det är inget trams! ;P Jag äter waaaay to much.. Jag lovar dig, jag köper massa godis varenda eviga dag och det ÄR inte hälsosamt. Plus att jag sakta men säkert går upp i vikt hela tiden. Jag tänker inte gå över 60-sträcket. :-)



De som han har nu är snyggt, men stubb är oxå grymt snyggt! =)

2011-10-21 @ 11:18:04
URL: http://minfux.blogg.se/



Elina

Härligt att hon får komma hem igen! :)



SV: Ja, jag hoppas att det går bra. Han är ju så snäll så han brukar gå jättebra ihop med andra hästar. :)



De brukar vara lite dyrare, men inte så farligt dyra ändå. Just det täcket med hals på Hööks jag funderar på att köpa kostar 399:- så det är inte så farligt dyrt ändå. :)

2011-10-21 @ 11:19:57
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se



Erika

SV:

Ja de känns ju inte speciellt bra.

Hon är så ung dessutom så de känns lite oroväckande att hon hade så tydlig hälta på båda fram.



Hon har en gång varit halt då hade hon fångattack.



Efter de aldrig varit halt.

Men hoppas hon är på benen efter någon behandling, eller två.

Sen vill jag sätta igång henne, hon är hyper pigg just nu.

Så vet inte om sjukhage blir tvunget. :/

För hon får inte springa just nu.



Transport kan jag hyra en as bra på ett ställe.

Enhästar,s körde Grim i den två gånger.

Den är perfekt när man kör en häst. :)

Kostar 350kr o hyra måste hämtas dagen innan, och lämnas tillbaka dagen efter.

Så då måste man krångla med de.

Dessutom en bit att ta sig dit där den står.



Men man hyr av ett företag, så de känns tryggt.

Men ska höra med en i stallet om hon vill hyra ut sin.



Raski var lättkörd tidigare.

Och sparka lite 2-3 min när man rulla iväg.

Annars stod hon så snällt där inne. :)



Så henne vågar jag nog köra i en privat transport.

2011-10-21 @ 11:26:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Alexandra

Wiie, vad härligt!

Jag vill också ha min snutta nära mig.



Sv: Jag lovar att koncentrera mig på skolan ;)

Det är bara så roligt att hjälpa andra med sin blogg.



Imorgon ska jag faktiskt på bomässan som är i stan nu, jag ska försöka låta mig själv göra mer roliga saker men jag har så svårt för det. Blir så stressad då jag inte tror att jag hinner med skolarbetet annars.

Jag har faktiskt kika runt på medryttarhästar men det finns inte många och det är ju islandshäst jag vill rida!

Jag har en hel hög med filmer att se då jag aldrig tar mig tid att titta på film. Jag kan ta emot dina tips när jag är igenom högen :)



Tack för receptet, låter gott!

2011-10-21 @ 21:18:01
URL: http://barefootangel.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?