Bitters tur att vara i centrum. Bilder

Jag blir tammefan vansinnig alltså. Blir helt lack på datorn, det här är femte gången den stänger ner alla rutor för mig och jag får om och om och om igen skriva det här förbannade inlägget :P Ne det kanske inte är menat att jag ska det! Usch vad less jag blir. Trots att jag kopierade texten så ne då tror ni den sparade? Teknikens under!

I ALLA FALL: Så hittade jag några smaskiga och ovisade bilder på stor killen min. Min fina Bitter, tänk vilka roliga stunder vi hade ihop. Det är faktist på honom som jag lärt mig RIDA, innan det var jag väldigt grön, det var bara skrutt i skogen, hmm alltså 08, men jisses har jag inte RIDIT längre? Visst har jag ridit häst längre än 08 men nu pratar vi om att rida hästen på riktigt och inte flumma runt. Jaja, Bitter och jag utvecklades iaf enormt under den tiden, huuuh man blir nostaligsk, ändå tycker jag inte att jag red honom som ja borde ha gjort, men man utvecklas ju allt eftersom och kommer på sig att det där skulle man ha gjort och det där skulle man ha gjort bättre. Titta mammas pojk vad vältrimmad han var!





Aaaaw ne bara för det så måste jag visa lite fler bilder på guldkillen. Han är värd att synas lite mer på bloggen faktiskt, det är den häst jag haft som längst. Han är väldigt för att visa upp sig den här mannen, vet inte hur många kort jag har när han dansar omkring, dock har jag alltid fastnat för denna även om nu svansen inte är rätt upp i luften som normalt med sina jättekliv.



Mer smaskensbilder under hans bästa tid!

 


En av mattes favvobilder måste med



Så måste jag nästan visa hur han såg ut när han kom till mig (dessa bilder visade jag i förra bloggen)





Mattes plutti, jag känner mig så hemsk, det känns liksom som om jag övergett honom sedan Fifa kom in i bilden, hemska matte.

Linda






Kommentarer
Agnetha

åh vad fin han är. :) Rider du honom ingenting nu? Tycker inte alls han verkar ha hamnat i skymundan. Han får ju också uppmärksamhet, vård och kärlek, det märks i bloggen!

2011-11-24 @ 14:15:57
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/



Ingela

VIlken sagohäst =) Alla småtjejers dröm ser han ut att vara =) Han får säkert massor med omvårdnad, men kanske inte på samma sätt som innan. Hur gammal är han?

2011-11-24 @ 14:45:00
URL: http://semperfidelisesto.blogg.se/



Alexandra

Hejsan!

små läst bloggen din in emellan när tiden finns och tänkte bara säga att jag förstår hur de känns med behandlingar osv av häst.

Min viktor är lite av en olycksfågel och vi har varit i helsingborg hos en kiropraktor som är super duktig men dock bara två dagar efter slet han sig med kärra o allt och hamna i ett dike så nu misstänker ja att de gått tillbaka.. Sen har han varit svullen lite här och där och massa annat med tänder och hovar och div grejer så ja hamnar på ruta ett stup i kvarten känns de som :P



Kan rekomendera IceGel till svullna ben :) Det kyler himla fint och håller en bra temp i benen. Smörjer in Viktors bakben varje kväll nu efter antibiotika kur och jodopax omslag i en vecka Och nu äntligen börjar formen på benen komma tillbaka ( han skrapade upp båda bakbenen rejält när han slet sig) :)



Men nuuuu är vi ev. på gång igen ;)..



Du skriver himla fint och det är roligt att läsa din blogg :D

Mvh Alexandra och "storebror"

2011-11-24 @ 15:55:51
URL: http://viggenochjag.blogg.se/



Erika

så fin han är. :)

2011-11-24 @ 16:45:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Tessan

Jisses vilken skillnad!! Vad fin han har blivit, & vilket jobb du lagt ner :)

2011-11-24 @ 21:20:05
URL: http://thereseflodin.blogg.se/



Jenny

Han är så fin, din svarte springare!

2011-11-25 @ 16:44:00
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?