En liten film

Men visst är vädret konstigt? Borde det inte vara kallt nu med vit mark? Var är snön? Istället är det flera plus grader ute och regnet öser ner, den 4 november. Hmmm..

Trots dessa spökväder tog jag ut båda mina lurvar,borsta och pyssla, tricktränade lite också.

Fifa slängde fram benet direkt när hon såg vad det var frågan om, dock tänkte jag börja med något nytt idag nämligen yoga, min häst är vig må ni tro, jag började lätt att locka henne bak till rumpen med morot, easy! En riktigt yoga får hästen lyfta upp bakbenet, jag ska ta och läsa lite kring den här övningen, har faktisk aldrig gjort det förr.

Bitter tränade jag back på ordkommando, han är superdukig på kroppsspråk men jag skulle vilja göra det ännu bättre - genom att bara säga back vill jag att han skall backa tills jag säger stopp :) Vi tränade inte så värst länge och jag använde spöet och kroppen till hjälp vid backning samtidigt som jag lade till ordet back, tränar lite lättare tricks tills vi skall komma till en liten större utmaning, nämligen snurr, ja vi får se hur engagerad jag är i det här ^^

Nu står de ombäddad i hagen och mumsar hö.

Har du några tips på trick eller annat roligt får du gärna komma med dom! De resterande veckorna kommer jag träna dom från marken, mycket kommunikation :)

Alltså, ni får ursäkta den här filmen var inte tänkt att jag skulle lägga ut, men jag måste visa att det går lite framåt i den spanska skritten, dock var det inte hennes bästa dag och husse hann inte med att filma när hon var som mest på hugget.  En annan drog på sig sambos mjukisbyxor, hans stövlar och en gammal jacka sedan man gick i sexan hahah, aja man får bju lite på sig själv ibland. Tro eller ej jag har bara tre låtar på datorn så av dom tre blev den här ^^ Här tränar vi enbart ena sidan, den lättaste.




Linda





Kommentarer
Jenny

Fifa är jätteduktig, vilken lättlärd tös :)

2011-11-04 @ 15:20:45
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se



Jenny

roligt att se! ser så lätt ut! testade på ebbe för ett tag sen, han rörde inte en min när spöt nuddade benen :P hahah..

2011-11-04 @ 21:42:54
URL: http://jen81.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?