Drömmarnas land!

Så roligt när ni kommer med kommentarer :) Dock hinner jag inte svara ikväll så jag tar det imorgon, vi ska snart krypa ner till sängs och somna till någon film troligtvis, sedan ska man väl drömma en historia hela natten vilket jag gör VARJE natt, jag har nästan en hel saga att berätta morgonen därpå, helt sjuka drömmar, ibland är jag även medveten att jag drömmer och kan styra mina drömmar i vissa fall har jag kunnat hoppa ur drömmen själv och vakna- weird.

Att hästar drömmer har jag inte ens tänkt på, har aldrig stött på en drömmande häst, bjuder på en "godnatt saga" jag fann på youtube,  visst är det bedårande?




Godnatt på er och dröm sött!!

Linda






Kommentarer
Sanna

Jag drömmer också, mycket och konstigt!

2011-11-10 @ 09:47:21
URL: http://sannasant.blogg.se/



Mikaela

HAha gud vad söt!

2011-11-10 @ 19:02:04
URL: http://svippostina.blogg.se/



Erika

SV:

Ja beskedet var en lättnad. :)

Även att veta att hon är en ängel o köra i transporten o allt.



Att hon blev tittig på plats de förstår jag.

De var när jag skulle springa med henne i början som hon börja hetsa upp sig o sprang på sidan osv.



Så då gick de inte så bra o se hältan därför fick hon jätte lite lugnande så hon slutade spänna sig o trava på framåt. :)



annars sköte hon sig jätte bra.

nu ska hon gå på butta i 10 dagar två gånger om dagen.

även fått en salva i mot hennes sår.. som är typ ett ink sår, inte bra koll på vad de är.

men ska lösa på imorgon.



betydligt mindre halt.

lite halt på böjt spår.

men veterinären sa att hon är nyligen ny skodd.

och rätt skodd denna gång, och de var nog skoningen som gjort henne halt. :/



Men får hoppas på de bästa.

Tänker sätta igång henne med lite promenader o tömkörning ute.

Innan jag sitter upp så hon inte exploderar eller så + att jag vill få hem en sadel. :P

2011-11-10 @ 21:19:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Jenny

Såg en ännu sötare film på en annan häst som gnäggade i sömnen haha :D



Sv: Padden har jag främst för att fördela trycket, men när han har mkt päls å va lite småtjock gled sadeln (inte mkt dock) när man skulle sitta upp tex. Numera har jag en stubbe som jag kliver upp från :) Men nu ligger den där den ska, men har padden ändå.. :)

Tror inte kanalerna är för smala på hans sadlar, de är ex ex wide på hoppsadeln å dressyrsadeln är framtagen för friesern, och den sadeln är ännu bredare än hoppsadeln. Dom ligger bra, åker varken bakåt eller framåt eller runt :)

2011-11-10 @ 21:42:10
URL: http://jen81.blogg.se/



Jenny

Just ja, bilderna från huset! Bilderna är tagna under tiden de förra ägarna bodde där :)

2011-11-10 @ 21:43:02
URL: http://jen81.blogg.se/



Sanna

Underbar sovande häst! <3



Ja, nu har ja pysslat med Designen igen, aldrig blir man nöjd, men nu är jag rätt nöjd, med headern och färgerna, så det får nog vara så ett tag! =D



Hur e de med Bitter? har hans svullnad/hälta? försvunnit? Skulle du till veterinären med pållarna igen? Härligt att hon travar igen lilla Fifa, kanske var hon bara i en svaka!=)



Hur går det med sadeln? Nöjd? =)

Kramen!



2011-11-10 @ 22:02:02
URL: http://alfakrulls.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?