Byta till distans!

Nu har jag bytt till distans också, så jag börjar det efter jul. Det funkar ju inte det här, min grupp träffas varje vecka (frivilligt) och så ska jag alltså sätta mig och fara 14 mil enkel resa för att träffa gruppen i någon timma när min framtida distansgrupp håller till 1 mil ifrån mitt rätta hem. Nästa vecka blev ju totalt förstörd, hade en lektion men måste upp pga gruppträffar så blir där hela veckan, det blir bara strul med djur, skjuts och hela skiten. Sitta i en liten etta liksom? Nej fy! Så det ska bli jävligt skönt, så finns det vissa i klassen man bara vill kräkas på!!! Ska bli sååå skööönt halleluljaaaa!!

Nu sitter jag här igen, ensam, jaha vad gör jag nu? Elmo har tråkigt han med, var nyss ute på promenad och nu är vi här inne igen, ja ja. Kommer sakna sambo, hästar, hus och gård- igår satt jag inne i lägenheten hela dagen och gjorde INGENTING, jag blir tokig, jag kan inte ha det såhär. Aja är på dåligt humör pga vissa personer så måste skriva av mig lite.

Aja i hästväg..

Fredag nästa vecka kommer hovis för att sko om Fifa och verka Bitter, jag skall ta och skicka efter polyurethane snösulor från Emmishopen, det är från Q som jag fått det tipset. De snösulor jag hitills använt har jag inte riktigt varit nöjd med, ibland får hästarna styltor ändå, så jag hoppas att dessa snösulor skall ge bättre resultat.


Linda






Kommentarer
Frida

Jag antar att du inte har någon bil, annars kunde du åka till höga kusten och vandra runt lite med vovven om det är fint väder :) Du har ju västanåfallet inte så långt bort också.

2011-11-30 @ 13:39:20
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/



Erika

Vad är det för speciellt med just dom snösulorna som gör att dom är bättre ? :)



Nyfiken för jag ska slå på Raski snösulor om en månad ca.

Och ska ringa hovis om 2 veckor ungefär o prata med honom om snösulor, och fler brodd hål i skorna. :)



Och höra exakt vad priset dessutom blir.

För de vet jag ju inte ännu. :P

2011-11-30 @ 14:10:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



Jenny

Helt rätt beslut tror jag, och att plugga på distans är helt okej :)

2011-12-01 @ 21:27:56
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se



Alexandra

Låter som ett väldigt bra beslut! Jag skulle också vilja göra det tror jag, eller i alla fall bo närmare :(



Sv: Jag har varit lite frånvarande nu i helgen då jag har besök av min pojkvän. jag hade mer än gärna flyttat hem igen, tror jag. Men jag försöker ändå gör mitt bästa med bloggen, tappat sugen lite bara.

2011-12-04 @ 12:10:42
URL: http://barefootangel.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?