uuuurk

Det blir inte så mycket bloggande från min sida ikväll. Jag kommer förmodligen inte orka svara på alla kommentarer heller. Jag mår så dåligt, har sån hemsk migrän och känner mig febrig, så har man slitit i ladugården idag också så det gjorde inte saken bättre. På mitt jobb måste man jobba även om man är sjuk. Ibland kan någon ställa upp men finns det ingen får du pallra dig dit hur magsjuk du än är.

På måndag ska jag i alla fall kolla på stallplatsen. Ska bli himla spännande!! Söndag får vi nyckeln till lägenheten och ska flytta dit lite saker, tidigare än väntat :)

Blir nog roligare läsning imorgon om Linda är piggare, svarar på kommentarerna så fort som möjligt!

Hoppas ni får bra med fredasmys nu!!

Linda





Kommentarer
Alexandra

Krya på dig!

2011-07-29 @ 20:05:05
URL: http://barefootangel.blogg.se/



Mikaela

Krya på dig! jobbigt att ha ett sådant fysiskt jobb och vara sjuk samtidigt. Bra kämpat!

2011-07-30 @ 01:31:33
URL: http://svippostina.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?