Jag vann! :D

Jag vann bloggtävlingen hos isbitarna!

Oj då, jag vann, haha gud vad snopen jag blev! Jag satt i bilen med gänget, hade precis behandlat klart Fifas rygg och vi var super hungriga, så pizzerian var väldigt frestande. Så nämde jag bara om den där bloggtävlingen isbitarna hade.
- Men du vann ju! Säger Ullis och tittar brytt på mig.
- VA?
- Ja du vann! Du fick tränset!

Haha ja gud ni ser ju hur mina dagar har varit, helt kaos. Jisses vad glad jag blev!! Åh det var nog min och Fifas dag det här :D Det var ju verkligen lagomt nu när jag typ var tränslös och skruttis ska ridaS igång igen. Ibland då kan det även vända för oss..

Tack ISBITARNA!!

Tränset som snart kommer sitta som en smäck på Fifa Diva!



Linda






Kommentarer
Jenny

Åh, grattis va kul!!! :D Jättefint träns!!

2011-08-08 @ 21:00:17
URL: http://jen81.blogg.se/



josefine m. ridtravaren Bellie

Härligt att det gick bra med Fifa på kliniken, och kul att du vann tränset :D



Isbitarna finns här nere i Sundsvall ;)

2011-08-08 @ 21:00:55
URL: http://minfux.blogg.se/



Alexandra

Grattis, grattis! Ska bli spännande att se det på Fífa sen :D



Sv: Vad glad JAG blev av din kommentar, det är precis sådana kommentarer jag vill ha. Bara säg det du ser och tycker, det är jättebra! Alla ser ju och tycker olika så det är bara nyttigt och alltid lär man sig något nytt :)



Åh, tackar för dina fina komplimanger! Rák tackar också ;)



Jag har tänkt svara på kommentarerna om filmen i ett annat inlägg och även skriva lite om vad jag tyckte och hennes bakgrund så man förstår mer varför hon går som hon gör.



Traven är verkligen en svår gångart, din lilla verkar också ha en väldigt stark tölt!

Kör massa kavalleri och sätt (lätta)boots bak så hon hittar traven, det hjälpte mig :) Trava rätt ut i skogen, över stock och sten är också bra.



Jag fick en rätt rolig bild framför mig när du skrev att ni såg ut som haltande lotta :p

2011-08-08 @ 22:27:18
URL: http://barefootangel.blogg.se/



elina

superfint :o :D

2011-08-09 @ 17:12:45
URL: http://pinksbabykin.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?